Hey you

Sitte i solen i Jardin des Halles och lyssnar på Robyn. Äter en nektarin vi köpte på en matmarknad igår och tittar på alla förbigående människor. Samlar lite krafter inför veckan och de kommande upplevelserna. Onsdag är första officiella skoldagen. Uppgiften att lära mig franska börjar på riktigt och även om jag är förväntansfull kan jag inte hålla tillbaka den gnagande nervositeten som finns. Prestationsångesten kommer krypande. Vill inte vara sämst, vill göra rätt. Paris har hittills upplevts utan större motgångar, men nu väntar det nog där och jag gör allt jag kan för att hålla tillbaka det. På onsdag äntrar jag Sorbonne som en nybörjare och hoppas att jag innan december någon gång fått hälsa på framgången.

Kommentarer
Postat av: niusha

åh, robyns nya platta i paris solen. låter helt underbart :) kram

2010-09-07 @ 10:14:14
Postat av: Pelin

Saknar dig!

2010-09-08 @ 22:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0