Dont wanna forget my dreams

 

Jag är många mil från min födelsestad och samtidigt som allt känns rätt så är ändå en gnagande oro i bakgrunden. Leva i nuet och njuta. Men veta vad man vill om några månader, dagar, år, är svårare. Framtiden är läskig men samtidigt kittlande. Beslut är nödvändiga men ack så jobbiga. Jag befinner mig långt från min födelsestad. Staden jag sedan länge varit klar med. Kasta sig ut är otäckt. Paris är en bit på vägen.  Önskar det kunde finnas en stopp knapp ibland, få njuta, leva, och inte grubbla över framtida val.

 

.  

.


Kommentarer
Postat av: E M M E H A N D E R S S O N N . B L O G G . S E

Fin blogg .

2010-09-13 @ 12:56:28
URL: http://emmehanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0