You rock my boat

Det är inte prima fredagsväder Paris bjuder idag på utan mer grådassigt och trist. Dock är jag nöjd så länge temperaturen visar över 10 strecket. Börjar temperaturen traska neråt vet jag några fingrar som kommer frysa eftersom ägaren ( läs; jag ) stundtals, eller alltid är rätt slarvig. Jag vägrar att köpa nya innan jag utforskat alla tänkbara ställen de kan hålla till på. Dock lutar det åt att jag snart får svälja stoltheten och inhandla ett par nya. Onödigt Sanna.
Men handskproblem ska ej få förstöra denna fina dag utan jag kan t.ex. vara glad över att vår lärare glömde att ge oss det obligatoriska fredagsprovet, jag är ledig på måndag, och nu ska jag springa iväg för att möta upp mamma och dotter Svantesson för en middag. Handskproblemet får vänta till en annan dag, jag har hört att vita fingertoppar är rätt trendigt anyway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0