And we dance in the living room, dance on the sidewalks, dance in the movies dance at the festivals, dance, dance

Det finns vissa personer som bara med en blick kan se hur jag mår, känner eller tänker. En person som det alltid känns som att det var igår vi sågs oavsett hur länge sedan det egentligen var. En person som säger det jag inte alltid vill höra, för att hon kanske ibland faktiskt vet vad jag behöver bättre än vad jag själv vet.
I december får jag återigen sitta på karlavägen, dricka kaffe och prata bort timmarna som vi gör bäst.

You call me up in the mornings
We’ll stay on the phone until dawning
You tell me secrets I actually keep
You call me up around noon and
Bring me all the good gossip
You hold my head when I throw up
I hold your hand when you weep

Kommentarer
Postat av: Elin

...No matter what I'm by your side

2010-10-31 @ 16:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0