You are all I can think of

Igår fick Jennie Abrahamson mitt svenska hjärta att bulta lite hårdare. Spelning på International. Öl för 6 euro och trevligt sällskap. Det disskuterades om framtida val. Hur ska man kunna veta vad man vill. När är man säker. Men bland alla ämnen kunde det konstateras en sak. Svenskar är snyggare än fransmän överlag. Punkt. När klockan blev elva var det dags att kliva ner i källaren och skåda den vackraste kvinnan i lokalen. Och jag ville aldrig att det skulle ta slut. Efter fin godnattsång tog de förväl. Ännu en gång träffar vi på en fransman som studerar svenska. Men just denna kväll känns det inte alls konstigt. "Are you the singer" viskar en kille utanför. Nej, säger jag och blir lite generad för just ikväll var det den finaste komplimangen jag kunde fått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0