Je ne sais pas

Lite mer än en vecka kvar till det skriftliga provet kommer att inträffa. Provet som skall bestämma om jag egentligen lärt mig någon franska överhuvudtaget under min vistelse i Paris. Jag är nervös. Mest för att jag skall få ett hjärnsläpp, göra slarvfel och därmed inte få tillräckligt med poäng. Det kommer bli svettigt. Men samtidigt som jag känner en krypande ångest är jag ändå rätt lugn. Jag har trots allt lärt mig otroligt mycket. Och om det nu av någon outgrundlig anledning inte går som jag vill, kommer jag självklart vara bitter och sur, men samtidigt veta att jag lärt mig saker som inte ett prov kan bevisa. Även om en viss svensk myndighet vill få det svart på vitt, och även jag själv innerst inne. Dock skall jag varken ta ut förlust eller seger i förskott. Tiden får visa om vinden blåser min väg eller ej.
Imorgon flyr jag den franska huvudstaden för att inta den danska. Några välbehövliga vilodagar väntas och ett efterlängtat möte med ena hälften av min familj.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Chokladen väntar på dig ! : ) hahah! Ses snart, puss!

2010-11-24 @ 20:10:25
URL: http://vicotoria.blogg.se/
Postat av: Sanna

Can't wait! : )

2010-11-25 @ 01:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0